LOTTA PÅ LISEBERG

I måndags vid klockan halv 11 på morgonen fick jag ett sms av Cherie. "Snälla, kan du inte följa med?", stod det. Vi hade pratat om att jag skulle följa med kvällen innan, men det lutade åt att jag inte skulle göra det. Men så fick jag sms:et och kände hur mycket jag faktiskt ville, jag blev så sugen på att hitta på något. Något som har med musik att göra. Så jag bestämde mig för att hänga med. I nästa sms skrev hon att de skulle vara i Halmstad om ca. 30 minuter. Shit, tänkte jag och slängde mig in i duschen. Tog på mig, blåste håret och kastade mig in i bilen (pappa körde mig, för vi skulle mötas vid motorvägen). Sminkade mig i bilen och tro det eller ej, men jag hann. Jag har aldrig gjort mig iordning så fort. Helt sjukt. Det blev iallafall en otroligt trevlig dag med köande för att få bra sittplatser. Det fick vi också. Precis bredvid trappan, på tredje raden. De nästbästa platserna enligt mig. Kalasbra! MumsMåns och Fantastiska Maria Haukaas Storeng var helt otroliga. Så sjukt bra live och så himla söta! Vi träffade alla artister efteråt, men vi tog lite kort och pratade med Maria. Hon var så himla gullig!
Fick dessutom höra att jag är lik Marie Picasso (min förebild, världens bästa förebild!) flera gånger under dagen. Det är inte första gången jag fått höra det, men jag blir lika glad varje gång!
 
Bjuder på några bilder från dagen!









Tusen tack alla för en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0