MYSKVÄLL

Igårkväll var vi hemma hos Johan, Lena och Evelina. Vi grillade, Johan spelade lite gitarr och sjöng, jag sjöng också. Vi pratade, jag myste med Evelina och vi hade det allmänt bra. Vi spelade även kort senare på kvällen, det är så himla trevligt tycker jag. Vi hade iallafall en riktigt mysig sommarkväll tillsammans.


Min älskade mamma och Johan.

Idag ska jag klippa gräset, slipa bordet och måla det vitt. Sen ska jag självklart sola också, men det gör jag samtidigt som jag jobbar. Man får så fin och jämn bränna då.
Hoppas ni får en fin dag med mycket sol!
/M

Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: ÅH, dear john, den är så jävla bra. gråter till den gör jag med!

så jävla vacker är den!

2010-06-28 @ 11:54:25
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Anette

sv: det är lugnt sötnos!! Jag har jobbat hela helgen därav min nu efterblivna kommentar hahah :) Men du är duktig och flitig du!! Nu är det bara fyra dagar kvar tills du fyller år <3 YAAAY!!! Jag tänkte om du ville komma nästa vecka, så kan vi fira dig med en heldag på stan eller nått, om vi inte dör av värmeslag då men men... jag hoppas det är lika underbart väder när du kommer!!! :) Fina fina du, jag saknar dig med. Vi har aldrig setts men jag längtar efter den dagen vi ses. Kommer bli så himla kul <3 Puss på dig, bränn dig inte i solen hihi:) PUSS PUSSSS <3

2010-06-28 @ 12:27:01
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0