SOM SOM SOMMAREN

Visst är det en underbar dag idag. Speciellt när man har sol och blå himmel. Att fira midsommar är ju egentligen väldigt speciellt. Som att fira sommaren. Därför övertalade jag min låtsaspappa att slänga upp flaggan. Det är egentligen bara flaggdag imorgon. Men vad spelar det för roll. Det är ju IDAG vi ska fira. 



Jag känner att det kommer bli en fin dag/kväll. Nu har jag precis varit ute och plockat lite blommor. Snart ska jag försöka göra en midsommarkrans, för det hör ju faktiskt till. I kransen ska jag dock ha rosa rosor (självklart fler blommor än så) som jag bad mamma köpa. Det är så fint tycker jag.
Jag önskar er en otroligt fin dag/kväll/natt/morgon. Men lova mig att ta hand om er!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0