24 SEPTEMBER 2010

Sjukt skönt och mysigt med helg alltså. Denna vecka har varit otroligt slapp, men full (full som i "mycket att göra") på samma gång. Har bland annat varit på modevisning i mammas affär två kvällar i rad och jobbat lite, har även shoppat en del, har inte haft så mycket i skolan (skönt, allt sånt tackar vi för), jag har varit lite ledig, osv. Skönt. Mycket skönt. Otroligt skönt. Om en vecka åker jag till Turkiet, också skönt. Lääängtar!

Idag har varit en fin dag. Samhällsprov - det är över nu, tack för det. Idrott - innebandy och svettigt värre. Fika med älskade Alexandra - underbart. Spontantripp till a6 (köpte en finfin, genomskinlig, svart skjorta) med min fantastiska storebror - du är ju guldvärd alltså. Åkte till mammas (och lite min också, hehee) butik - tog med mig två skitfina, nyinkommna koftor och ett linne hem - tack världens bästa. Kollat på idol - riktigt känslomässigt - jag lipade som vanligt.
Nu ska jag sova. Tack för mig. Vi ses snart igen.
KÄRLEK.

(Jag ska fota allt nytt. Och lägg upp det här. Snart.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0