FREDAG

Hej på er alla fina!
Alltså seriöst, förlåt! Vad dålig jag är på att blogga, jag hänger ju inte med för fem öre, eller alltså... egentligen är det ju ni som inte hänger med eftersom det är mig denna blogg handlar om... eller vad fan... ni fattar! Det har iallafall gått en hel vecka till av denna höst och jag förstår inte vart tiden och alla dagar tar vägen, allt går så fort! Snart är jag väl typ 65. Haha nej men... Skolan är okej och i veckan tog jag ett ganska så stort beslut som medför blandade känslor. Hur kan man älska något och hata det på samma gång? Mycket märkligt.
Idag fick jag ett sms om att mina h&m grejer har kommit också, kul kul! Vet inte ens vad jag har beställt mer än den ljusrosa fina väskan men det blir nog någon fin liten överaskning när jag hämtar ut paketet. Och ja, jag har köpt en ny väska, igen. Man kan lixom aldrig få för mycket av sånt!
Imorgon ska jag ta en sväng på stan och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Ligga hemma i soffan och bara ha det mysigt och skönt eller gå ut? Vi får la se. Det är dateingkväll på strandbaren imorgon. Detta innebär att alla singlar får ett speciellt band på sig när de går in och alla som är upptagna ett annat. Riktigt rolig idé tycker jag!
Ne men shit vad jag babblar, har inte ni något roligt att berätta för MIG istället? 

Yesyes, jag måste bara avslutningsvis säga en sak till. Det handlar om en urgullig grej på tåget till Jönköping idag efter skolan. Det var en liten söt tjej (kanske 4 år) och en pappa som satt på tåget vid borden mittemot mig. Det var så fantastiskt att se dem. Man såg kontakten i ögonen när de pratade med varandra. Man kände kärleken som leendena och orden medförde. Pappan var så stolt över lilla Ella (jag tror hon hette så, jag hörde det i förbifarten lixom). Det riktigt lös om honom när han såg på henne. Det var så fint att se.
Haha sen avslutades allt med att jag satt och mimade, så som jag alltid gör. Den lilla flickan tittade på mig och gav mig ett sånt fett stort sött smile. Och jag log tillbaka. Åååh.
Trevlig helg, mina vänner!


Typ såhär såg jag ut igår. Svartvit och sne... hahaha nerå. Men bilden är från igår!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0