FÖR ATT DU ÄLSKAR IDAG

Bra och skön dag. Började med att skriva klart svenska-arbetet med Eve och hade sedan en slapp sjukvårdslektion där vi bara låg i sjukhussängarna (i metodrummet) och lyssnade på en ljud-cd. Satt lite i Inas-café och sedan var det dags för sista skolfotot ever (trodde jag ja! studenten nästa!!!!!1=studentbild). Jaja, vid två tog jag och Albin bussen till stationen, satt en stund på fiket vid pressbyrån och sedan åkte jag till mamma i affären. Skulle köpa in lite scarfsar vilket slutade med att jag även beställde en massa smycken. Alltså... jag älskar smycken... Det fanns så mycket fint... Jag ville ha allt... Beställde en massa... Jag är lycklig!
Nu ikväll har jag spelat innebandy och kommer göra det varje tisdag nu framöver. Det är ett gäng tjejer/kvinnor som kör lite match varje tisdag och shit vilket tempo och vilken bra motion och åh så roligt! Lite gym på det snart också och sen så... Nu är jag ganska så mör och funderar på att kika på något program på webben, typ "lite sällskap" och sen sova. Sova. Sova. Sova. Imorgon börjar jag 13.15. Slutar 14.30. Värd dag lixom?
Nehehehe, hoppas att allt är tipptopp med er!
STYRKA!


Mötte min älskade Alexandra inne på Gina igår (är någon förvånad... att det var där vi möttes lixom? Hahaha)! Det är så sjukt tomt utan dig i skolan gumman... och jag hoppas att vi snart kan klämma in en fika/shoppingtur/resa till ett varmare land/vad som helst... bara vi får umgås!!! I love you.
På bilden ovan är vi shoppingsugna. En dag i Jönköping i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0