TANKAR

Nu var det ett tag sen igen. Känner mig urkass på det här. 
Men jag har haft en sjuk vecka (hoppas att denna blir bättre). Kan beskriva den med några få ord: tårar, rädlsa och kärlek, men även mycket skratt och glädje. Ännu en gång vill jag bara påminna er om hur viktigt det är att uppskatta livet och människorna man har vid sin sida. Påminna er om hur skört det kan vara ibland och att man inte vet mycket om det emellanåt. Fy fan alltså, livet kan verkligen hitta på vad som helst. Det kan vara förjävligt men också helt fantastiskt och underbart. Man ska därför ta vara på de stunder då man känner lycka och glädje i kroppen. Jag har i alla fall fått en riktig tankeställare efter allt som hänt den sista tiden. Vad är egentligen viktigt? Vad ska man lägga sin energi på? Just nu skickar jag all min positiva energi och styrka till en av världens finaste människor. Jag vet vad som ska hända inom kort och jag håller alla tummar för dig, detta kommer gå bra.

Ta hand om er och de människorna som är i din närhet. Le en gång extra.
Nu drar jag till Spanien i en vecka.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

2011-01-29 @ 09:05:42
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Anette

MAAAALIIIIIN! Hur mår du? Hur går allt, skolan, livet, kärleken?! Jag saknar dig! Puss vännen <3

2011-02-06 @ 20:47:22
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0