Vad gör vi, Nu kör vi

År 2010 har tagit slut. I det stora hela har jag haft ett fantastiskt år, men jag har också genomgått en av de absolut värsta perioderna i mitt liv. Mycket känslor. Både bra och mindre bra. Tårar och skratt. Jag har fått minnen för livet men också gått igenom saker jag lägger bakom mig. Men det är ju såhär livet är, upp och ner men ändå jävligt bra. Mycket bra 2010, 2011 ska bli ännu bättre!
Nu har vi mycket kul att se fram emot. Under detta året ska jag bland annat: ta studenten, skaffa körkort, flytta till Norge (tillfälligt, jag ska inte bosätta mig där för alltid), jobba ihjäl mig och tjäna massa pengar, bli kär (!!!!!), fundera på framtiden, shoppa tills jag inte orkar mer, fylla 19, åka utomlands, festa och ha kul, spela in musik, umgås, besöka Stockholm mer än någonsin, skratta etc.
Vad gör vi - Nu kör vi.

Ps. Slänger väl in några bilder från året när jag orkar, jag ska försöka orka. Jag vill bloga, detta känns bra. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0