Hejhejhejhejhej!

Förlåt. Men jag har verkligen inte tid med bloggen och ingen inspiration eller ork just nu heller. Jag kommer in med jämna mellanrum, skriver av mig, säger hej osv men mer än så blir det nog inte, inte nu.

På fredag åker jag och min Maria till Stockholm. Vi ska bland annat se och träffa Tilly. Fantastiskt!
Ska bli underbart att få träffa och va med Maria igen med. Då mår jag allra bäst. Du är bäst.

Jag saknar Marie!



Hoppas ni har det bra!
Lev din dröm & ge aldrig upp!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Anette

sv: Jaa det är jättekul! Speciellt förra veckan, vi lirade massor hela dagarna bara. Nu har skolan kommit igång på riktigt o vi hade piano hela dagen och musikteori! För det mesta är det skoj iaf :)

Åå du borde bytt, kan verkligen rekommendera musiklinje, det var den bästa tiden i mitt liv, så himla roligt, saknar jättemycket!! Jag vill egentligen bli sångpedagog men men, det duger det jag går nu :)



Jag är 22 år, hur gammal är du? Vart bor du förresten?



Åh tack så mycket, roligt att höra!!! Just nu kraxar jag dock som en kråka, är förkyld :(



Ha det bra :D

2009-08-31 @ 18:15:19
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Anette

sv: ja precis! Det är en stor del av mitt liv med, har alltid varit och kommer alltid att vara! Åh vad snällt sagt, jag tycker nog faktiskt att jag är/kommer att bli en bra lärare hihi. Ska ha praktik i 6 veckor sen, det kommer bli hur kul som helst :)



Jo fast du har ju iallafall lite musik i skolan, och man behöver inte ha pluggat estet för att lyckas inom musikbranchen, visst, det kanske är en bra erfarenhet, men så länge man vet vad man vill och är bra på det man gör, då kan man lyckas bara man vill!!



Åh tänk att vara 17 igen (nu låter jag gammal), det känns som igår man va det och var bekymmersfri och gick på gymnasiet och allt var frid och fröjd! Livet blir mer komplicerat ju äldre man blir! Så ta vara på gymnasietiden!!



Jag bor i en etta i Huddinge utanför Stockholm, alldeles själv :D



Kram!



2009-09-02 @ 17:26:12
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Angelica

hur länge är ni i sthlm?=)

2009-09-04 @ 04:53:45
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0