Smile.

Hej fina!
Förlåt för otroligt dålig uppdatering men jag har inte hunnit och inte haft orken riktigt.
Det är mycket som snurrar där uppe nu. Igår började jag tvåan, helt okej, men det känns redan rätt tungt faktiskt.

Men något som får mig att kämpa mig igenom dagarna och fortfarande le är att jag och bästis Maria har bokat hotel till 4 september i Stockholm då vi ska se och träffa Tilly. Dessutom har vi bokat konsert- och tågbiljetter till Uppsala för att se våran bästa Marie Picasso i November! UNDERBAAAAAAAAAAAAAAART. Längtar så jag spricker!
Inte nog med att vi äntligen ska få träffa våran älskade Marie igen och få träffa underbara Tilly för första gången, vi får va tillsammans! Och det är det bästa jag vet, att få vara med henne.


Idag beställde jag dessutom två mössor. Så sjukt snygga! eheheh.


Nu ska jag snart sova.
Tack till min söta mamma som åker över Nässjö imorgon.
Det innebär att jag får sova ett par timmar till.

Någon dag tänkte jag att jag skulle skriva några rader om mitt underbara sommarlov som jag har spenderat tillsammans med min bästa vän. Jag har verkligen haft det toppen. <3

Hoppas ni har det bra och tar hand om er!
Kram och Godnatt!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Ellis

Tack, vilken fin header du hade :)

2009-08-21 @ 16:36:10
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Tackar, allt bra med dig? :D

2009-08-21 @ 16:42:37
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Kim

ska oxå försöka ta mig till stockholm den 4:e :)

2009-08-21 @ 23:07:35
Postat av: Anette

heeej! hur mår du? jag har kommit tillbaka från norge nu hihi!



jo jag förstår, det måste vara svårt när din bästa vän bor så långt ifrån dig! Men tur att det finns telefon och msn :)



kraam!

2009-08-22 @ 11:34:37
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0