Finner inga ord... omg.

Jag lever och jag är hemkommen från Stockholm och Västerås. Det har varit en underbar helg tillsammans med min bästa vän Maria. Du är bäst gullet.
Allt som hände i fredags var sjukt galet och jag kan inte förstå vad som hänt. Fantastiskt. Bäst. Obeskrivligt. Och helt underbart. Så otroligt lyckat att jag inte finner några ord. Och Tilly var grym, hon är verkligen så jävla bra! Gå in och lyssna på henne här:
Http://myspace.com/tillythomson 
Ni får veta mer om allt som hände i fredags och den fina helgen tillsammans med finaste Maria senare.

sålänge bjuder jag på några bilder från i fredags:


Mina favoriter och jag. Ni är verkligen bäst och jag älskar er!
Bild1: Maria, Tilly, Marie och jag. (från vänster)
Bild2: Maria, Tilly och jag. (från vänster)
Bild3: Maria, Marie och jag. (från vänster)



Tusen tack finaste Tilly för en oförglömlig eftermiddag och kväll!
Du är så otroligt grym på det du gör och en helt fantastisk människa!



Jag kommer tillbaka snart igen. Jag har bara så mycket annat jag måste fokusera på för tillfället.
Men ta hand om er och alla andra i er närhet!
Lev din dröm och sluta aldrig kämpa!

Peace and love.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Anette

SV: Nej men det är lugnt, jag har varit lite borta från bloggen iaf så. Åh vad roligt att du hade roligt! Måste verkligen vara guld o ha en sån bra kontakt med Marie sådär!?!



Nej precis, men jag tror att en dag så kommer allt bara falla på plats och det man kämpat så himlans mycket för, det kommer ske! Så man ska aldrig sluta drömma och hoppas!



Haha nej egentligen inte, en ganska bra ålder. Ja o min lägenhet är hur mysig som helst också, så jag trivs jättebra!



För att komma in på en musikhögskola så måste man göra intagningsprov. Om man tex söker musiker-sång så gör man först ett sångprov, och går man vidare från det så får man göra fler sångprov och ett musikteori o gehörsprov. Söker man till musiklärare så ska man göra sångprov, pianoprov o ev visa andra instrument eller så som man kan. Sen gör man ett musikteori o gehörsprov och ett ensembleledningsprov, där man ska lära ut en låt till en grupp medsökande. Så det är väldigt mycket, o jag tyckte det var jobbigt, speciellt gehörsprov. Man måste vara rätt så bra på mycket för att komma in, o speciellt i Stockholm så är de lite gammalmodiga o strikta än i tex Piteå o Örebro, vet inte varför, men det e så... Jag gjorde prov 3 gånger innan jag kom in, så det tar tid och man får inte ge upp i första taget!!!



KRAAAM

2009-09-08 @ 22:57:01
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 20:30:45
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Angelica

välkommen tillbaka sen när du kan , :D

2009-09-10 @ 00:52:46
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D!

2009-09-12 @ 10:19:50
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag väntar fortförande på ett safftigt inlägg om helal resan :)

2009-09-15 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0