Förlåt.

Men jag har inte tid för bloggen just nu. Även om det skulle vara skönt att skrika ut en massa jag har inom mig. Så klarar jag inte ens av det just nu. Jag vet inte riktigt vad det är. Men jag känner mig totalt nere på botten. Jag måste få tid och försöka ta mig upp igen. Jag känner inte igen mig själv emellanåt. Jag gråter och gråter och gråter. Jag känner mig så otroligt svag. Jag vill inte vara såhär, jag vill inte känna såhär. Och jag vill framförallt inte att detta ska gå ut över något som är bland det bästa jag har.
Förlåt.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Kim

<3!

2009-09-18 @ 22:48:01
Postat av: Anette

Oj vännen, hoppas allt ordnar sig för dig!

Styrkekramar till dig!!

2009-09-22 @ 21:42:03
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0