STOCKHOLM BABY

Anledningen till att jag somnade med ett stort leende på läpparna i onsdags var för att jag fick två biljetter av världens bästa Marie Picasso till finalen imorgon. Det blir alltså en sväng hem till älskade Stockholm även denna helg. Åker först till Västerås tidigt och sen tar jag, Maria, Alicia och Karin  team Picasso-bussen/den rosa bussen ner till Stockholm. Det kommer bli skitkul! FINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL.
Rösta rosa nu, en röst kan vara avgörande. Om (när) bästa Team Picasso vinner så kommer pengarna gå till de fina djuren vilket jag tycker är fantastiskt. Den rosa kören, picassokören, västeråskören förtjänar verkligen att vinna, dom har varit i en klass för sig redan från program 1. Kom igen nu. Ring 099- 402 02 eller sms:a Picasso till 72400.

Kvällen har jag, mamma och Håkan tillbringat hos Johan, Lena och Evelina tillsammans med min låtsas faster och Stig, trevligt.

Titta så söt hon är, Fina Evelina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0