SKÖN DAG

Ja, eller... ganska skön iallafall. Har mått lite sådär idag. Det är nog en fin blandning av värmen (misstolka mig inte nu! Jag älskar värmen, sommar och sol, men idag har jag haft svårt att andas, det har tagit stopp typ, det har varit så kvavt), gårdagens härliga dricka och att jag la mig vid fyra imorse. Men herregud vilken underbar dag, kväll och natt jag hade! Den avslutades dessutom helt fantastiskt med ett mms från världens finaste förebild. Nej, jag skojar inte när jag säger att Marie Picasso mms'ade mig med ett röstklipp inatt. Jag blev rörd, så otroligt glad och ville bara ge henne världens största kram. Att få ett mms från sin förebild på sin födelsedag är ovärderligt. Hon betyder så otroligt mycket för mig och all den styrkan hon ger mig när livet känns lite jobbigt, går inte att beskriva. Det finns inga ord som beskriver hur mycket det betyder att ha så fin kontakt med henne. Finaste Marie! Tack till Cherie också, fina du!

Om vi återgår till idag då, så har jag mest gått runt här hemma. Det har känts som om jag har varit vaken i en vecka och jag har inte varit hungrig eller törstig eller trött eller pigg. Ingenting typ. Tog mig iallafall en sväng till Lovisa, det var trevligt!

Hoppas ni har haft en underbar dag!


Jag och en av världens absolut finaste människor, Marie!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack så otroligt mycket! Superfin bild!

2010-07-04 @ 18:18:31
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0