I DON´T KNOW, ALL I KNOW IS THAT I NEVER KNOW.

Idag har jag shoppat igen. Ni ska få se på de underbara inköpen på söndag eller måndag när jag kommit hem från Stockholm. För dit åker vi imorgon. Jag och mina två bästa vänner (m.fl). Det kommer bli så fantastiskt kul! Imorgon är alltså premiären av Körslaget och vi kommer såklart vara på plats och heja på Marie och hennes kör, TEAM PICASSO. Efteråt ska vi träffa Marie också, ska bli så mysigt att ses och prata lite igen!!

Dagens låt är absolut "I tare myself into pieces". Det är en ny låt med Marie som inte kommit ut än. Första gången jag hörde den (det var live i Uppsala), så satt jag och grät, den är så himla fin. Rubriken är en mening ur den och den känns så klockren, för det är så man kan känna ibland. Verkligen.

IMORGON RÖSTAR VI ROSA. 099-402 03 eller sms:a picasso till 72400.
All kärlek!


Kommentarer
Postat av: Matilda

åhh du kommer säkert ha det superbra ! :D är lite smått avundsjuk , hihi ;)

Joo det är fint med mig ! mycket att göra bara , men det överlever man :D

Hur är det med dig då gumman ? :D

2010-03-20 @ 11:52:22
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Jaa hon är verkligen superduktig ;) Har du någon sol idag? Läste att det snöade hos en del :P

2010-03-21 @ 13:51:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0