BARAPAPAPA

Hej fina!
Förlåt att jag inte uppdatera den senaste veckan typ. Men jag har så mycket att göra nu innan sommarlovet. Men tjena vad skönt det ska bli med lov sen!
Idag har varit en bra dag. Äntligen kom finaste Alexandra hem från Ayia Napa igen. Studentresa. Fick en superfin ring, I love it! Tack hjärtat!
Hade idrott och historia och efter det en trevlig sånglektion. Tog tåget mot Jönköping och kollade på systemkamera. På onsdag blir jag mamma mina kära vänner. Mamma till en Nikon D5000. Så sjukt nice!
I framtiden ska ni få följa med på mina äventyr. Hihihi.

Hoppas ni mår som prinsar och prinsessor!
PUSS!

Mmmm sommar <3


Kommentarer
Postat av: Anette

sv: Åh vad roligt det ska bliii :) Jag jobbar inte mycket alls nu i juni så nån gång snart får jag hoppas att det blir av!!! Nästa vecka är det lov så då får du äntligen andas, det behöver du fina vän! Tycker du är jätteduktig som kämpar på! <3

Jag mår bra nu, all stress har släppt! Ska lämna in uppsatsen så snart som möjligt och sen har jag lov! Vi får fira vår duktighet sen med en fika i solen! PUSS <3

2010-06-01 @ 18:24:59
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: jennyj

tack ska du ha

2010-06-02 @ 09:05:46
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0