I CAN SEE YOU WHEN I CLOSE MY EYES

Hej på er mina fina! Hoppas ni har haft en bra dag!
Själv har jag inte gjort så mycket alls känns det som. Började morgonen med musikteori, det är alltid lika svårt men alltid lika trevligt. Sen gick jag och fina Jennifer till skolan och där väntades svenska för min del och lite senare hade vi tvåor kick-off vad gällder projektarbetet som börjar för oss i höst. Då det är projektarbetets dag idag så har vi därför i stort sätt bara kikat runt på alla treors projektarbeten efter kick-offen. Kul.
När jag kom till Tranås gick jag och köpte mig en bok som jag ska läsa på svenskan. Nu sitter jag här och fryser och väntar på att mamma ska komma hem. Måste plugga asset av mig. Roligare kan man ha lixom.

Vår brygga och hängmattan. Två fina platser nu såhär på våren.



Kommentarer
Postat av: Anette

Egen brygga?? Lyx!!



Sv: Tack det gick superbra, Salem är riktigt rolig! :) Ja jättetråkigt, men de är vinnare ändå!! Jo jag är också stressad, usch! Har du mycket i skolan? I feel for you. Jag har samma skit, orkar inte men måste. Massor av måsten. Suck. Å nu blöder jag på fingret också. Typiskt!

Ha en fantastisk dag! PUUUSSS

2010-05-07 @ 14:10:27
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0