TEAM PICASSO ÄR VINNARNA AV KÖRSLAGET 2010

Jag har haft en underbar helg, verkligen helt underbar. I lördags åkte jag först upp till Västerås och min bästa vän Maria. Vi åkte vidare till älskade, fantastiska Stockholm tillsammans med en massa härliga rosa västeråsare i en underbar rosa buss. En mycket trevlig resa med mycket skratt och glädje. Vi åkte direkt till frihamnen och åt på pizzeria Värtan. Ja, hela pizzerian va helt rosa, mysigt! Vi sprayade håret rosa, myste och umgicks. Vid 18 åkte vi vidare bort till magasin 7 där kören kom och mötte oss, sån härlig känsla! Vi fanns där för dom och dom fanns där för oss. Sen var det bara glädje, kärlek och mys hela kvällen/natten. Team picasso var fantastiska och vann körslaget (okej, Moreus vann pengarna, jag vet!). Men för mig har ni vunnit, ni har varit i en klass för sig hela resan. Ni är fantastiska och absolut bästa kören! Tusen tack för en underbar resa, det harit så fantastiskt kul!
Tusen tack till världens bästa Marie Picasso också. Framförallt för att du finns, för all den styrka, glädje och kärlek du sprider och för att Du är Du men också för att du har gjort det möjligt för mig/oss att åka och se, heja och uppleva detta live. Det finns bara en som du och du betyder så mycket för mig!
Efter programmet gick vi ut och pratade och umgicks med fantastiska människor. Marie, Albin, Agneta, Doris, Martina och de ursöta busiga barnen Adam och Robin, bland annat. Sen gick den rosa bussen mot Västerås igen och där somnade vi gott.

Bjuder på en bild sålänge. Den fantastiska, bästa kören. Marie är lätt bästa körledaren!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar; Tack ska du ha! Din blogg var grymt snygg!

2010-05-04 @ 14:46:35
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Anette

Jaaa det ska bli grymt kul!! Ska repa imorgon med honom och resten av kören, längtar!!! :)



Meen wuääääh att inte Team Picasso vann! Både jag och min kompis hejade på dom! Moraeus låtar och arr var tråkiga i längden, medan Maries var grymma!! Älskar MJ låten! Å de gjorde Anthem såå mycket bättre än dalmasarna.... synd att de inte vann! Men underbart att ni fick biljetter och se det live!! :D Hur mår du annars?



PUSS & KRAAAM <3

2010-05-04 @ 16:24:59
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0