GÖTEBORG

Hejhejhejhejhejhejhej
Jag är precis hemkommen från Göteborg där vi tillbringat helgen. Igår stod Liseberg på schemat vilket var väldigt roligt. Blev dock indragen på Hotell Gasten och jag har aldrig varit så rädd eller skrikit så mycket i hela mitt liv. Aldrig mer säger jag bara... Idag har vi gått på stan. Köpte en superskön halsduk och kofta och blev kär i ett par skor som jag bara måste åka upp och köpa på a6 eller på stan imorgon. Alltså det är väl fortfarande en gåta för många hur man kan bli förälskad i et par skor. Men för mig är det helt naturligt, hahahaha.
Nu ikväll ska jag bara njuta av att det är söndag och att jag är ledig imorgon. Det blir tacos, ensam mamma söker och så måste vi ju se vem som vinner valet, såklart!
Hoppas ni har haft en fin helg och att kvällen och veckan fortsätter så! Vi hörs snart igen! LOVE.

Standardrum
Superior
First hotel G var verkligen superfint och låg mitt i stan, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0